Pankkitunnusten käyttö käyttäjien autentikoinnissa on järjetöntä, sillä huijaussähköposteilla saadaan kalasteltua käyttäjien tunnuksia, kun heidät on totutettu niiden antamiseen pankeissa ja viranomaisten kanssa asioidessaan. Virhe on surkkuhupaisa, sillä Telian rikkinäinen palvelu itse asiassa kertoo totuuden paljastamalla, ettei kyseisen palvelun käyttö ole todellakaan turvallista. On täysin järjetöntä, että viranomaiset ja yritykset pakottavat kansalaiset vaarantamaan tieturvansa ja rahansa vaatimalla heitä jakamaan pankkitunnuksiaan verkossa milloin mihinkin tarkoituksen. Tästä johtuen ainoa turvallinen tapa asioida suomalaisten pankkien ja viranomaisten kanssa on olla asioimatta.Jos välttämättä haluaa jatkaa tietoturvansa vaarantamista, on ainoa vaihtoehto yrittää ladata sivua yhä uudelleen ja toivoa, että Telia saa korjattua rikkinäisen tunnistautumisjärjestelmänsä.
Santeri
